ELTEP s.r.o.

Politika kvality

Na základě ustanovení normy  ISO 9001, tímto vedení organizace vyhlašuje Politiku kvalitu s následujícími závazky:  

Partnerství

  • Naším předním úsilím je dosáhnout požadované kvality našich výrobků a služeb prostřednictvím našich externích poskytovatelů a zákazníků, které považujeme za rovnocenné partnery. S cílem zvyšovat spokojenost zákazníků usilujeme o splnění všech požadavků našich současných i budoucích partnerů.
  • Udržení a rozvíjení oboustranně kvalitních partnerských vztahů probíhá na základě serióznosti, vzájemné důvěře a otevřené komunikaci.
  • Podporujeme komunikaci uvnitř naší společnosti stejně, tak jako s veřejností nebo správními úřady.
  • Naší snahou je budovat dlouhodobé a vzájemně výhodné partnerské vztahy.
  • Objednané produkty a služby dodáváme v dohodnutém termínu a kvalitě dle požadavku zákazníka.
  • Naše výběrová řízení jsou vždy transparentní. 

Technologie

  • Veškeré naše produkty a služby, které poskytujeme, splňují požadavky na kvalitu, termíny dodání, cenu a současně jsou minimalizovány dopady naší výroby na životní prostředí.
  • Vyhodnocujeme, prověřujeme náš integrovaný systém managementu. K tomuto účelu jsou stanoveny měřitelné cíle, kompetence a zdroje. Důsledně realizujeme, udržujeme a zlepšujeme systém dle požadavků normy ISO 9001 v celé naší organizaci.
  • Snažíme se preventivně snižovat celkové negativní dopady výroby na zdraví, životy lidí, životní prostředí a majetek.
  • Aktivní podporou zaváděním nových technologií, výkonně zajišťujeme budoucí přínos pro naše zákazníky i naši organizaci.

Lidé

  • Vytvářením vhodných pracovních podmínek, splňujících požadavky na ochranu a bezpečnost zdraví při práci, umožňujeme našim zaměstnancům podávat předpokládaný a očekávaný výkon, který posiluje jejich odpovědnost za provedenou činnost.
  • Odbornou způsobilost našich zaměstnanců podporujeme a rozšiřujeme s ohledem na budoucí potřeby společnosti a v souladu s měnící se legislativou.
  • Při jednání s orgány místní správy a státních institucí, veřejností, zákazníky i externími poskytovateli, dbáme na to, abychom bezchybně obstáli ve všech směrech.
  • Zvyšujeme znalosti zaměstnanců o kvalitě managementu systému.
  • Podporou rozvoje způsobilosti zaměstnanců, dosahujeme vysoké úrovně kvality práce.

Řízení

  • Cílenou motivací lidí k neustálému zlepšování se, si uvědomujeme přímou úměrnost mezi spokojeností zaměstnance a zákazníka, která se tímto procesem zvyšuje.
  • Vytyčením konkrétní odpovědnosti zaměstnanců na všech úrovních vedení při plnění jednotlivých úkolů, zejména pak u vedoucích zaměstnanců organizace.
  • Nastavený systém řízení působí na nové, obecně závazné právní předpisy a normy v oblasti kvality, životního prostředí, předcházení závažných havárií a ochrany informačních systémů.
  • Ve všech činnostech jsou posilovány principy procesního přístupu se zaměřením na prevenci, která ve spojení s řízením a týmovou prací na všech úrovních, je základem pro zlepšování systému řízení včetně managementu kvality.

OKOLNÍ PROSTŘEDÍ

  • Společnost se zavazuje součinně spolupracovat se státními orgány, organizacemi a orgány samosprávy působící v dosahu organizace.
  • Podílet se na sponzorování veřejně prospěšných aktivit v okruhu působnosti.
  • Snižovat rizika poškození okolního životního prostředí.

VEDENÍ SPOLEČNOSTI SE ZAVAZUJE:

  • Že bude dodržovat výše uvedené zásady.
  • Že bude plnit požadavky zákonů a právních předpisů.
  • Že bude docházet k neustálému zlepšování.

Upozornění: Předávání a kopírování není bez souhlasu správce dokumentované informace povoleno!